Een duidelijke en gebruiksvriendelijke website, waarin de Jantina Helling-molen zich goed kan laten zien en waarmee de molenvereniging Vrienden van de Aeldermeul zich op een representatieve manier kan presenteren. Dat was de opdracht die het bestuur van de molenvereniging in september aan Michel de Heij van MDHsites verstrekte.
De afgelopen tijd is Michel druk bezig geweest met het vormgeven van onze nieuwe website. Wij zijn erg trots op het resultaat! Wij hopen u nu nog duidelijker te kunnen informeren en enthousiast te maken voor onze molen en alle activiteiten.
De website is geheel vernieuwd, fris, overzichtelijk en eigentijds, zodat u als bezoeker makkelijk en snel de weg weet te vinden. De nieuwe website is ook uitstekend te bekijken op mobiel en tablet. In de toekomst zullen we de website nog meer gaan uitbreiden, zodat we steeds vernieuwend blijven.
De moderne website valt op door haar gebruiksgemak. Bezoekers kunnen snel en eenvoudig toegang krijgen tot de informatie. Naast het laatste nieuws over onze activiteiten is er op de website ook een compleet overzicht van alle wetenswaardigheden te vinden. Voorts bevat de website uitgebreide informatie over alle producten uit onze molenwinkel.
Michel de Heij weet als ontwerper waar een website aan moet voldoen. “Het is belangrijk dat de bezoekers meteen een goed gevoel hebben bij de website. Natuurlijk is een duidelijke lay-out van belang, maar je moet ook prettige kleuren en mooie foto’s gebruiken. Bovendien moet je simpel en snel kunnen navigeren door de website.”
De realisatie van de nieuwe website van de molenvereniging is mede mogelijk gemaakt dankzij een bijdrage van Rabobank Borger-Klenckeland en Michel de Heij. Kijk voor meer informatie op www.mdhsites.com.